BRAND.CREATORS

Υπηρεσίες Διαδικτύου

Υπηρεσίες Προώθησης Ιστοσελίδων

Σχεδιασμός Λογότυπου

Για την etropia, ο σχεδιασμός ενός λογότυπου είναι μία πολύ σοβαρή υπόθεση. Δεν μένουμε σε ένα άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά προχωράμε παραπέρα: σκεφτόμαστε βαθιά το μήνυμα που μπορεί να περάσει και την επιρροή που μπορεί να έχει στο καταναλωτικό κοινό ένα εμπορικό σήμα. Ο σχεδιασμός του είναι το πρώτο και πιο σημαντικό κομμάτι στη διαδικασία κτισίματος ενός δυνατού brand. Μία επιχείρηση με ένα επαγγελματικό και ισχυρό σήμα κατέχει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για να πετύχει την αναγνωσιμότητα.

Ο καλός σχεδιασμός δεν είναι ποτέ κάτι το τυχαίο. Πίσω από κάθε πετυχημένο σχέδιο κρύβεται μια προσεκτική διαδικασία που περιλαμβάνει χρόνο για έρευνα, κατανόηση, σκέψη και ανάπτυξη. Είναι η λεγόμενη δημιουργική διαδικασία του σχεδιασμού. Αυτό το στάδιο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη ενός λογοτύπου που θα λειτουργεί σωστά, θα είναι διαχρονικό, απλό, και θα τυπωθεί στη συνείδηση του κοινού.

Έτσι λοιπόν, το πρώτο μας βήμα είναι να καταλάβουμε τί είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεται η επιχείρησή σου. Οι απαντήσεις σε ερωτήσεις, όπως “ποιό είναι το όραμα της επιχείρησης” ή ” ποιό είναι το target group” θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το σχεδιασμό. Σε επόμενο στάδιο ξεκινάμε μία έρευνα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και το στοχευόμενο κομμάτι της αγοράς και αμέσως μετά προχωράμε στις πρώτες σκέψεις για το σχεδιασμό. Στο στάδιο αυτό παράγουμε σκίτσα με διαφορετική κεντρική ιδέα για το καθένα, από τα οποία θα επιλέξουμε κάποια για να μεταφέρουμε στον υπολογιστή, αρχίζοντας πια τον τελικό σχεδιασμό. Για καθεμία από τις προτάσεις μας, σχεδιάζουμε παραλλαγές της βασικής ιδέας σε σχέση με τα χρώματα, τη γραμματοσειρά ή τη διάταξη. Θα σου παρουσιάσουμε 2-5 διαφορετικές προτάσεις που η καθεμία θα επικοινωνεί ένα διαφορετικό μήνυμα προς το κοινό, έτσι ώστε να έχεις διαφορετικές κατευθύνσεις για να επιλέξεις. Όλα αυτά δε σου παρουσιάζονται σε λευκά χαρτιά, αλλά σε εικόνες-μακέτες με πραγματικό περιεχόμενο που θα σου δείχνουν πως θα εφαρμόζει και θα λειτουργεί το σήμα σου στον πραγματικό κόσμο. Θα συζητήσουμε παρέα τις εντυπώσεις σου, τις σκέψεις σου και τις πιθανές αλλαγές που θα χρειαστείς πριν καταλήξεις. Θα συνεργαστούμε μαζί σου για να εξασφαλίσουμε ότι είσαι απόλυτα ικανοποιημένος με το τελικό λογότυπο, διότι αυτό πρόκειται να είναι το πρόσωπο της εταιρείας σου και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι πραγματικά πιστεύεις σε αυτό.

branding,εταιρική ταυτότητα,σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας, σχεδιασμός λογότυπου,φωτογράφιση,προώθηση ιστοσελίδων, SEO, βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, σελιδες facebook,κατασκευή ιστοσελίδας λάρισα,κατασκευή ιστοσελίδων λάρισα,ιστοσελίδες λάρισα,web design,kataskeuh istoselidas larisa,istoselides larisa,eshop larisa,κατασκευή eshop,Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Θεσσαλονίκη, Κατερίνη, Σέρρες

Πως θα ξεχωρήσεις

αν δεν έχεις το δικό σου

χαρακτήρα;

Graphic Design

Multimedia

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας

Η έννοια της εταιρικής ταυτότητας είναι παρόμοια με αυτό που εννοούμε όταν μιλάμε για την ταυτότητα ενός ανθρώπου: τα ιδιαίτερα αυτά σημεία που μας διαφοροποιούν από τους άλλους. Ομοίως, μια επιχείρηση μπορεί να ξεχωρίσει μέσα από την εικόνα που παρουσιάζει στο κοινό, μέσω της εταιρικής της ταυτότητας, δηλαδή την επαγγελματική κάρτα, το επιστολόχαρτο, τα φυλλάδια και άλλες επιλογές. Πρόκειται για μια φυσική έκφραση του brand της εταιρείας, μια επέκταση της φιλοσοφίας της που διατηρεί την εικόνα της επιχείρησης και τη διαχωρίζει από το μεγάλο ανταγωνισμό.

Σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο, όπου ο καταναλωτής έχει αμέτρητες επιλογές στη διάθεσή του, η εταιρία σου χρειάζεται μια στρατηγική για να δημιουργήσει σταθερή παρουσία στην αγορά και υπάρχουν σοβαροί λόγοι να πιστεύουμε ότι η σωστή εταιρική ταυτότητα βοηθά την επίτευξη αυτού του στόχου. Ο σχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας, σύμφωνα με τους στόχους που καθορίζονται για την επιχείρηση, αντανακλά το ήθος, τον πολιτισμό, τις αρχές, τις μελλοντικές φιλοδοξίες και το όραμα της επιχείρησης. Ένας δυνητικός πελάτης μπορεί να δει αν η επιχείρηση ταιριάζει στη φιλοσοφία και τις προτιμήσεις του και να γίνει εν τέλη ένας αφοσιωμένος πελάτης.

Το πρόβλημα που πολλές νέες εταιρείες αντιμετωπίζουν είναι η έλλειψη των πελατών και των κεφαλαίων, με αποτέλεσμα την αναβολή της δημιουργίας λογοτύπου και εταιρικής ταυτότητας μέχρι την αύξηση των κερδών. Αυτό προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα: η έλλειψη ταυτότητας δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στην εύρεση της εταιρείας από έναν πιθανό πελάτη, αφού δεν υπάρχει κανένα σημείο αναφοράς της ύπαρξής της και κανένα στοιχείο αναγνωσιμότητας της, ανάμεσα σε άλλες ανταγωνιστικές, ώστε να την επιλέξει.

Ήρθε η στιγμή να ξεχωρίσεις, επικοινώνησε μαζί μας