Newsletters: η εξέλιξη στην ενημέρωση!

Home / Uncategorized / Newsletters: η εξέλιξη στην ενημέρωση!

Τα newsletters είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατάει η επιχείρηση την επαφή με τους πελάτες της. Σύμφωνα με έρευνα ο αριθμός των ελληνικών newsletters που αποστέλλονται είναι ακόμη εξαιρετικά χαμηλός αλλά με τη συνεχή ανάπτυξη του διαδικτύου είναι σίγουρο ότι όλες οι επιχειρήσεις θα στραφούν σε αυτή τη μορφή ενημέρωσης.

Τα newsletters καλό θα είναι να στέλνονται με τέτοια συχνότητα ώστε να μην ενοχλούν τους πελάτες αλλά και να υποδεικνύουν σοβαρότητα σχετικά με το περιεχόμενό τους,.

Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει ένα newsletter για να είναι ελκυστικό είναι: μια γραμμή θέματος που να προκαλεί τον αναγνώστη σε περεταίρω ανάγνωση, χρήσιμο, καλογραμμένο και σχετικό προς τους πελάτες περιεχόμενο, καθώς και κάποιες μοναδικές προσφορές.

Παρακάτω αναλύονται χρήσιμες συμβουλές για ένα επιτυχημένο newsletter.

1.Σαφήνεια στις επικεφαλίδες. Συνιστούμε να μη χρησιμοποιήσετε την εύκολη και πεπατημένη λύση των εντυπωσιακών τίτλων που μοιάζουν περισσότερο με διαφημίσεις Χρησιμοποιήστε σαφείς παραπομπές και κατανοητές επικεφαλίδες.

2. Δώστε πολλές και λεπτομερείς πληροφορίες, χωρίς να παραφορτώνετε το βασικό κείμενο του newsletter. Μπορείτε να προσφέρετε τις επιπλέον πληροφορίες, που εσείς κρίνετε απαραίτητες, με παραπομπές σε σελίδες του δικτυακού σας τόπου. Με τον τρόπο αυτό θα καλύψετε τις ανάγκες των απαιτητικών αναγνωστών, χωρίς όμως να κουράσετε τους βιαστικούς.

3. Αποφύγετε τα συνημμένα αρχεία (ειδικά αν είναι μεγάλα σε όγκο). Ελάχιστοι παραλήπτες θα διαβάσουν ένα συνημμένο αρχείο Word, PowerPoint ή PDF, το οποίο αποστέλλεται μαζί με το βασικό μήνυμα.
 4. Ευκολία στην ανάγνωση. Θα πρέπει να προσέξετε να μη γεμίσετε το ενημερωτικό σας δελτίο με κείμενο, γραφικά και παραπομπές. Βασικό συστατικό ενός επιτυχημένου newsletter είναι η ευκολία ανάγνωσής του.
5. Χωρίστε το μήνυμα με οριζόντιες γραμμές αν αποστέλλετε e-mail που περιέχει μόνο κείμενο. Για το λόγο αυτό, συνήθως χρησιμοποιούμε μια σειρά από παύλες (π.χ. ——-) για να διευκολύνουμε τον αναγνώστη να κατανοήσει ποια είναι η δομή και η σημασία κάθε μέρους του μηνύματος.
6. Προσαρμόστε τη γλώσσα και το ύφος του κειμένου στο κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Είναι σαφές ότι παράγοντες όπως το ηλικιακό γκρουπ του κοινού στο οποίο στοχεύετε, το μορφωτικό επίπεδο των πελατών, το επάγγελμά τους, ή ακόμα και το είδος της πληροφορίας που εσείς παρέχετε, επιβάλλουν διαφορετικό κάθε φορά ύφος, προσαρμοσμένο στα ειδικά χαρακτηριστικά της κάθε κατηγορίας παραληπτών του newsletter.
7. Χρησιμοποιήστε HTML mail. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα πολύ πιο ευπαρουσίαστο και λειτουργικό μήνυμα. Ωστόσο, οι υπερβολές σε γραφικά θα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς ο όγκος τους είναι συνήθως μεγαλύτερος από αυτόν που είναι διατεθειμένος να λάβει ο χρήστης.
8. Τι θέματα περιλαμβάνει. Όσον αφορά στο περιεχόμενο του newsletter, αυτό εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από εσάς – δεν υπάρχουν κανόνες. Μπορεί να είναι διαφημιστικό (νέα προϊόντα και υπηρεσίες, εκπτώσεις, κ.λπ.) ή ενημερωτικό..

Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο είναι η δυνατότητα της εύκολης διαγραφής του παραλήπτη από τη λίστα σας, εφόσον επιθυμεί κάτι τέτοιο. Σχετικές έρευνες έχουν δείξει ότι μια σαφής αναφορά του τρόπου με τον οποίο o χρήστης μπορεί να σταματήσει να λαμβάνει ενημερωτικά newsletters, τον κάνει να αισθάνεται πιο “ελεύθερος”, και παράλληλα κάτι τέτοιο προσδίδει κύρος και επαγγελματισμό στο δικτυακό σας τόπο.

Η δημιουργία ενός newsletter λοιπόν, από τη στιγμή βέβαια που έχετε αποφασίσει για το περιεχόμενό του, είναι σχετικά απλή υπόθεση. Υπάρχουν ωστόσο εταιρίες που αναλαμβάνουν τη δημιουργία του εταιρικού σας newsletter, ενώ μπορείτε πάντοτε να απευθυνθείτε και στην εταιρία που σχεδίασε το δικτυακό σας τόπο, προκειμένου να εξασφαλίσετε εικαστική ομοιομορφία.
Related Posts